رپورتاژآگهی
به نام خداوندبخشنده مهربان
رپورتاژآگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی در واقع اطلاعیهای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاعرسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانههای مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر میشود. در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته میشود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبانتان را در یک مسیر مشخص همراهی میکنید تا به سمتی که میخواهید هدایت شوند و اتفاقی که میخواهید رقم بخورد
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات، اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان میدهید. هم اینکه میتوانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم اینکه درج رپورتاژ در سایتهای پرمخاطب و پربازدید به بهبود سئوی سایت شما کمک ویژهای میکند.
تقریبا همه کسب و کارها میتوانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفهای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید.
مزایای رپورتاژآگهی چیست؟
۱_دیده شدن بیشتر
۲_مناسب برای همه
۳_برندسازی وافزایش اعتباربرند
۴_هزینه مناسب
۵_بهبودسئو
چگونه رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم؟
برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی جذاب علاوه بر موارد گفته شده در قسمت قبلی باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید.
*ساده و رواننویسی
*انتخاب لحن و ادبیات درست
*کیفیت بالای محتوای متنی
*شناسایی صحیح مخاطبان
*انتخاب خوب موضوع جذاب و بهروز
*نتیجه گیری و کال تو اکشن صحیح
*رعایت اصول نگارشی و درستنویسی
- ۰۲/۰۲/۱۷